fredag 22. november 2013

Forteljarstol og bok

Hei! Som eg har nemnt i eit anna innlegg, så har eg laga ein miniatyrstol og eit bokomslag som høyrer til første del av "Kvifor mine auge er annleis"-historia. Stolen trong absolutt ikkje å vere perfekt, og det skulle vere ein stol som ingen hadde laga før. Slik laga eg stolen:

Først klippa eg ut ein stor runding av papir som mal, så klippa ut rundingen av hønsenetting:

















Eg fann ein ball og forma nettingen rundt ballen:

















Så fant eg ut at den idèen ikkje var ein så god idè likevel, så eg snurra masse trå rundt ein ballong med lim og lot den tørke:

















Slik såg den ut etter at eg stakk hol på ballongen:

















Eg klipte ut eit hol, sidan det skulle bli til ein stol. Så gipsa eg forma:

















Eg maskerte forma og byrja å male:

















Mens malinga tørka, laga eg enda ein ballong på same måte som tidligare:

















Denne gongen blei ballongen til ei støtte som stolen skulle stå på. Dette blei stolens "bein":

















Eg sydde også to puter til å ha i stolen, men endte opp med å berre bruke den eine:

















Eg limte saman "stolbeina" til stolen, putta masse bomull oppi stolen, kledde stolen med svart tøy og tok puta oppi. Slik blei det endelege resultatet:








(Litt dårleg bilete, men men...)








Når det gjeld boka mi, blei den sjåande sånn ut:





















Her er baksida:





















Det var ikkje meininga at stolen skulle sjå så fin og perfekt ut, men at den skulle ha ein samanheng med boka, sjølv ville eg aldri hatt den stolen i mitt hus.

-Anneli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar